oj de var längesen..

Hej nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev något, tänkte det kanske är kul och börja skriva av sig lite ibland bara :) Det har hänt ganska mycket sen sist. Har flyttat från stockholm till västerås med min pojkvän:) Och vi har redan hunnit skaffa lägenhet och 2 katter ;) Har skaffat mig ett jobb också mitt liv går verkligen framåt nu och de är så himla skönt det har varit mycket nedgångar i mitt liv men de börjar ta vändning nu och det är mycket på grund utav min pojkvän,vänner och min underbara familj. Man ska verkligen ta vara på det man har för en dag är allt borta. Men tänkte bara skriva lite vad som har hänt under tiden jag varit borta:) puss 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0