18:22

förlåt för dålig uppdatering har inte haft någon data, men kan berätta lite om går dagen .

fredag: vaknade vid 10 juste karla sov hos mig sen bestämmde vi oss för att dra till grönan så vi gjorde de jasmine följde med också de regnade typ hela tiden men de var ganska kul ändå sen drog vi till ett annat ställe sen till hendriksdal sen tog vi bussen hem, karla gick hem vid 10 sen drog jag och jasmine till donken i mölnvik och laddade min mobil ett tag sen drog vi till c tog 12 bussen hem och somnade vid 2 :) de var min fredags kväll

lördag: vaknade vid 11 åt en macka sen gick jag och la mig igen :P hade en diskution med mamma sen och skit sen drog vi och hämtade mina och syrrans kläder sen handlade vi också vid typ 3 drog jag och mami till stan handlade smink och mamma en ring till min syrra hon tar studenten snart så :) sen var vi hemma vid halv 6 ungefär så ska snart äta de blir tacos till middag :) men skriver kanske mer senare ska kolla film med syrran nu "australia" puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0